تبلیغات
بدنسازی و مكمل


امروز :

بزرگترین و بهترین وبسایت بدنسازی و مكمل

Set As Home Page Add to Favorites Major Contact Sitemap
Why does a?

بهترین ها

آمار بازدید

کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و كاربران گرامی من امیررضا امینی مدیر این وبسایت بدن سازی و مكمل هستم قصد من از زدن این وبسایت افزودن اطلاعات به شما عزیزان است راجب رشته ی پر طرفدار بدنسازی امیدوارم كه شما عزیزان رضایت كافی را راجب این وبسایت ببرید و دوستان لطفان نظراتتون راجب مطالب و وبسایت یادتون نره برای رتبه ی ما در گوگل اینم ایدی یاهو من است برای ارتباط با شما عزیزان ایدی:amamir1375@yahoo.com با تشكر مدیریت وبلاگ بدنسازی و مكمل دوستان اینم ادرس پیج فیسبوك ما:www.Fb.com/Amirreza.Amini.712
ایجاد کننده وبلاگ : امیررضا امینی

آخرین مطالب

:: راه اندازی سایت جدید....coming soon - ( شنبه 9 اسفند 1393 )
:: دانلود اهنگ چرا تنهام از سعید گناهکار و میلاد لورد - ( دوشنبه 27 بهمن 1393 )
:: نتایج رقابت های مستر المپیا ۲۰۱۴ در دسته سنگین وزن ( آزاد ) و ۲۱۲ پوند - ( جمعه 4 مهر 1393 )
:: افزایش قدرت در تمرینات با استفاده از « چغندر » - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: عوارض سفیده تخم مرغ ! - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: مکمل های بدنسازی - ( یکشنبه 25 اسفند 1392 )
:: مونستر مس سیتواسپرت - ( پنجشنبه 22 اسفند 1392 )
:: برنامه ی تمرینی بدنسازی و زیبایی اندام برای بانوان - ( پنجشنبه 14 آذر 1392 )
:: گفتگوی هفته نامه البرز با سید محمود لاله گون نایب قهرمان آسیا WBPF - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: پروتئین وی ماسل آرمی - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: گینر افزایش وزن فریک ان هیوژ ام وی پی - ( شنبه 16 شهریور 1392 )
:: هایپر اف ایکس BSN - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: پمپ پاور پیک اینر آرمور - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: حظور جی کاتلر در مستر المپیای 2013 - ( چهارشنبه 13 شهریور 1392 )
:: کراتین مونوهیدرات ماسل تک creatine muscletech - ( شنبه 2 شهریور 1392 )
امیررضا امینی
سه شنبه 25 تیر 1392 - 07:09 ب.ظ

یک فوق تخصص تغذیه با تاکید بر اینکه ورزشکاران حرفه ای برنامه های تغذیه ای خود را با متخصصان تغذیه برنامه ریزی کنند گفت: یک ورزشکار حرفه ای مثل فوتبالیست ممکن است در روز حدود ۱۰ گرم کربوهیدرات به ازای هر کیلو گرم وزن بدن نیاز داشته باشد به طوری که این مقدار کربوهیدارات تنها با یک برنامه غذایی کاملا حرفه ای قابل تامین است.

 

q9162_ironrichfoods6250x30.jpg

 

 

دکتر کورش جعفریان در گفت و گو با سلامت نیوز ، تغذیه ورزشکاران در ایام ماه رمضان را از موضوعات مهم و دغدغه برانگیز آنها دانست و افزود: با توجه به تقسیم بندی ورزشکاران به دسته های مختلف آماتور و حرفه ای، در خصوص تغذیه ورزشکاران آماتور به دلیل اینکه می توانند فعالیت های ورزشی خود را متناسب با شرایط تغذیه ای خود تنظیم کنند نگرانی وجود ندارد.

 

وی در ادامه موضوع تغذیه ای ورزشکاران حرفه ای در ماه رمضان را از مهمترین و دغدغه برانگیزترین موضوعات این افراد در ماه مبارک بر شمرد و توصیه کرد: ورزشکاران شروع تمرینات و مسابقات خود را سه ساعت بعد از افطار تنظیم کنند.

 

وی گفت: موضوعی که در این زمینه می تواند نگران کننده باشد اینکه متاسفانه اکثر مسایقات ورزشکاران با فاصله ۳۰ دقیقه بعد از افطار برگزار می شود و این موضوع در حین کاهش توان فیزیکی افراد ناراحتی های گوارشی مختلفی در آنها ایجاد می کند بنابراین توصیه می شود این تمرینات دو تا سه ساعت بعد از افطار شروع شود.

دکتر جعفریان کم آبی بدن و تشنگی را از دیگر مشکلات ورزشکاران در ماه رمضان دانست و تصریح کرد: کم آبی بیش از دو درصد توان فیزیکی، روحی و روانی افراد را در ماههای رمضان تحت تاثیر قرار می دهد. با توجه به اینکه ورزشکاران به دنبال تمرکز روحی و روانی هستند نباید با کم آبی وارد مسابقات بشوند و در حین مسابقات نیز به نوشیدن کافی آب توجه کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید مسائل تغذیه ای خود را در ایام رمضان با متخصصان در میان بگذارند افزود: موضوع پوشش تغذیه ای ورزشکارن از دیگر موضوعات دغدغه بر انگیز در زمینه تغذیه آنها در ایام ماه رمضان محسوب می شود به طوری که باید پوشش تغذیه ای مناسبی در این ایام بخصوص در زمان تمرینات داشته باشند در غیر این صورت ذخایر گلیکوژن بدنشان با مشکل مواجهه خواهد شد




برچسب ها : چند توصیه درمورد تغذیه ورزشکاران در ماه رمضان ,


.:: صفحات سایت ::.

موضوعات

نظرسنجی