تبلیغات
بدنسازی و مكمل


امروز :

بزرگترین و بهترین وبسایت بدنسازی و مكمل

Set As Home Page Add to Favorites Major Contact Sitemap
Why does a?

بهترین ها

آمار بازدید

کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و كاربران گرامی من امیررضا امینی مدیر این وبسایت بدن سازی و مكمل هستم قصد من از زدن این وبسایت افزودن اطلاعات به شما عزیزان است راجب رشته ی پر طرفدار بدنسازی امیدوارم كه شما عزیزان رضایت كافی را راجب این وبسایت ببرید و دوستان لطفان نظراتتون راجب مطالب و وبسایت یادتون نره برای رتبه ی ما در گوگل اینم ایدی یاهو من است برای ارتباط با شما عزیزان ایدی:amamir1375@yahoo.com با تشكر مدیریت وبلاگ بدنسازی و مكمل دوستان اینم ادرس پیج فیسبوك ما:www.Fb.com/Amirreza.Amini.712
ایجاد کننده وبلاگ : امیررضا امینی

آخرین مطالب

:: راه اندازی سایت جدید....coming soon - ( شنبه 9 اسفند 1393 )
:: دانلود اهنگ چرا تنهام از سعید گناهکار و میلاد لورد - ( دوشنبه 27 بهمن 1393 )
:: نتایج رقابت های مستر المپیا ۲۰۱۴ در دسته سنگین وزن ( آزاد ) و ۲۱۲ پوند - ( جمعه 4 مهر 1393 )
:: افزایش قدرت در تمرینات با استفاده از « چغندر » - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: عوارض سفیده تخم مرغ ! - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: مکمل های بدنسازی - ( یکشنبه 25 اسفند 1392 )
:: مونستر مس سیتواسپرت - ( پنجشنبه 22 اسفند 1392 )
:: برنامه ی تمرینی بدنسازی و زیبایی اندام برای بانوان - ( پنجشنبه 14 آذر 1392 )
:: گفتگوی هفته نامه البرز با سید محمود لاله گون نایب قهرمان آسیا WBPF - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: پروتئین وی ماسل آرمی - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: گینر افزایش وزن فریک ان هیوژ ام وی پی - ( شنبه 16 شهریور 1392 )
:: هایپر اف ایکس BSN - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: پمپ پاور پیک اینر آرمور - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: حظور جی کاتلر در مستر المپیای 2013 - ( چهارشنبه 13 شهریور 1392 )
:: کراتین مونوهیدرات ماسل تک creatine muscletech - ( شنبه 2 شهریور 1392 )
امیررضا امینی
دوشنبه 21 اسفند 1391 - 11:30 ب.ظ

آیا بدنبال حرکت موثری برای پشت بازوهای خود هستید که به شما امکان دهد تنها با استفاده از وزن بدنتان ، ضخامت قابل توجهی در پشت بازوهای خود ایجاد کنید ؟ اگر پاسخ شما مثبت است یکی از حرکات مربوط به آرنولد را در برنامه تمرینی خود وارد کنید : دیپ بین دو میز.

 

 

آرنولد شوارتزینگر : دیپ حرکت کارآمدی برای ساختن پشت بازوهاست که تقریباً در هر جایی قابل اجراست . برای اجرای حرکت دو نیمکت را به صورت موازی قرار دهید . بین دو نیمکت بایستید ، با دست های خود لبه نیمکت پشتی را با فاصله عرض شانه بین دست ها ( از طرفین باسن ) بگیرید . سپس پاشنه های خود را روی نیمکت مقابل قرار دهید . آرنج های خود را خم کنید ، بدن را تا حد ممکن پایین ببرید بدون اینکه چرخش داخلی زیادی در شانه های خود اعمال کنید . سپس با انقباض پشت بازوهایتان ، دست ها را صاف کنید و بدن را به بالاو نقطه شروع باز گردانید و در انتها ، انقباض کاملی را در پشت بازوهای خود اعمال کنید .

اگر توانستید بیش از ۱۲ تکرار با وزن بدنتان اجرا کنید از کسی بخواهید تا یک یا دو صفحه وزنه را برای افزودن بر فشار حرکت ، بر روی ران پاهایتان قرار دهید .

بهتر است دیپ را در انتهای تمرین پشت بازوی خود اجرا کنید ، در نتیجه وقتی نوبت به اجرای آن می رسد پشت بازوهای شما به خوبی خسته است و با استفاده از این حرکت می توانید فشار تمام کننده بسیار خوب یرا بر هر سه سر پشت بازو اعمال کنید و شاهد رشد قابل توجهی در پشت بازوهایتان باشید.





برچسب ها : آموزش صحیح حرکت دیپ , اجرای صحیح حرکت دیپ , بخش منفی و مثبت حرکت دیپ , حرکت دیپ برای ضخامت پشت بازو , دیپ , دیپ آرنولدی , دیپ از نگاه آرنولد , دیپ با وزنه , دیپ برای حجم سه سر بازو , دیپ برای پشت بازو , دیپ در برنامه آرنولد , موقع اجرای حرکت دیپ , نظر آرنولد درباره حرکت دیپ , نقطه شروع و پایان حرکت دیپ: ,


.:: صفحات سایت ::.

موضوعات

نظرسنجی