تبلیغات
بدنسازی و مكمل


امروز :

بزرگترین و بهترین وبسایت بدنسازی و مكمل

Set As Home Page Add to Favorites Major Contact Sitemap
Why does a?

بهترین ها

آمار بازدید

کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و كاربران گرامی من امیررضا امینی مدیر این وبسایت بدن سازی و مكمل هستم قصد من از زدن این وبسایت افزودن اطلاعات به شما عزیزان است راجب رشته ی پر طرفدار بدنسازی امیدوارم كه شما عزیزان رضایت كافی را راجب این وبسایت ببرید و دوستان لطفان نظراتتون راجب مطالب و وبسایت یادتون نره برای رتبه ی ما در گوگل اینم ایدی یاهو من است برای ارتباط با شما عزیزان ایدی:amamir1375@yahoo.com با تشكر مدیریت وبلاگ بدنسازی و مكمل دوستان اینم ادرس پیج فیسبوك ما:www.Fb.com/Amirreza.Amini.712
ایجاد کننده وبلاگ : امیررضا امینی

آخرین مطالب

:: راه اندازی سایت جدید....coming soon - ( شنبه 9 اسفند 1393 )
:: دانلود اهنگ چرا تنهام از سعید گناهکار و میلاد لورد - ( دوشنبه 27 بهمن 1393 )
:: نتایج رقابت های مستر المپیا ۲۰۱۴ در دسته سنگین وزن ( آزاد ) و ۲۱۲ پوند - ( جمعه 4 مهر 1393 )
:: افزایش قدرت در تمرینات با استفاده از « چغندر » - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: عوارض سفیده تخم مرغ ! - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: مکمل های بدنسازی - ( یکشنبه 25 اسفند 1392 )
:: مونستر مس سیتواسپرت - ( پنجشنبه 22 اسفند 1392 )
:: برنامه ی تمرینی بدنسازی و زیبایی اندام برای بانوان - ( پنجشنبه 14 آذر 1392 )
:: گفتگوی هفته نامه البرز با سید محمود لاله گون نایب قهرمان آسیا WBPF - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: پروتئین وی ماسل آرمی - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: گینر افزایش وزن فریک ان هیوژ ام وی پی - ( شنبه 16 شهریور 1392 )
:: هایپر اف ایکس BSN - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: پمپ پاور پیک اینر آرمور - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: حظور جی کاتلر در مستر المپیای 2013 - ( چهارشنبه 13 شهریور 1392 )
:: کراتین مونوهیدرات ماسل تک creatine muscletech - ( شنبه 2 شهریور 1392 )
امیررضا امینی
پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 03:25 ب.ظ

حفظ رژیم غذائی در طول سفر با توصیه های جی کاتلراز زمانیکه مسترالمپیا شدم، مجبورم مسافرتهای بیشتری نسبت به هر زمان دیگری داشته باشم. فصل رقابت برای من به پایان رسیده و از آن زمان مشغولیتهای زیادی داشتهام به دلیل دعوتهای متعدد برای اجرای فیگور در مسابقات مختلف و حضور در سمینارها. اما، به خاطر وجود مقامی که باید از آن دفاع کنم، نمیتوانم این وظایف را بهانهای برای طفره رفتن از رژیم غذائی معمول خارج از فصل مبنی بر ۶ تا ۱۰ وعده در روز به حساب آورم.

هدفم مصرف وعدههای غذائی هر دو ساعت یکبار است. ولی گاهی بسته به شرایط فاصله بین وعدهها به سه ساعت هم میرسد. برای اینکه بتوانم به برنامهام پایبند بمانم، یکی از کارهائی که انجام میدهم این است که چند وعده را از قبل آماده میکنم، گاهی صبح همان روز یا عصر روز قبل، مقداری گوشت و برنج را برای چند وعده میپزم؛ تنها وعده تازهای که هر روز میخورم اولین وعده روز است که معمولاً سفیده تخممرغ و نوعی نان خانگی است.

ادامه مطلب:حفظ رژیم غذائی در طول سفر با توصیه های جی کاتلر

پس از آن، نوبت میرسد به مرغ و برنج، استیک و برنج، مرغ و سیبزمینی، به همراه پودرهای پروتئین بین وعدهها. برای هر وعده غذای جامد، ۲۴۰ تا ۳۰۰ گرم گوشت در نظر میگیرم که به همراه نان یا برنج مصرف میکنم. یک ساک خنک کننده کوچک همراهم دارم و اینقدر جا دارد که بتوانم دو تا سه وعده را در آن قرار دهم.

البته وقتی مسافرتهایم افزایش مییابد، شرایط کمی تغییر میکند. برای مثال، وقتی در اتاق هتلی هستم که یخچال ندارد، به چیزهائی مانند کنسرو تن ماهی، مرغ یا بوقلمون و همینطور جو پخته اکتفا میکنم. همینطور نان و غلات آماده، و در کل غذاهائی که نیاز به یخچال یا کار زیادی برای آماده کردن ندارند. البته وقتهائی هم پیش میآید که نمیتوانم از غذا خوردن در رستوران اجتناب کنم، ولی اینهم مشکل خیلی زیادی نیست. تقریباً هر رستورانی با نیازهای شما کنار میآید. یادم نمیآید که وارد رستورانی شده باشم، سینه مرغ و سیبزمینی پخته یا تنوری سفارش داده باشم و آنرا برایم آماده نکرده باشد. همینطور برنج پخته بدون روغن. حتی اگر رستورانی در دستراس نیست و مجبورید از فستفودها خرید کنید انتخابهائی مثل ساندویچ مرغ یا گوشت وجود دارد. که میتواند تا حدودی پاسخگوی نیاز شما باشد.
هتلها اغلب انعطاف بیشتری برای رفع نیاز مشتری دارند. از همان ابتدای ورود نیاز غذائی خود را با مسئولین هتل مطرح کنید. خواهید دید که کادر هتل معمولاً برای کسب رضایت مهمانان خود آماده رفع اینگونه نیازها هستند. راضی کردن مشتری جزو وظایف شغلی آنهاست بنابراین از گفتن نیازهایتان خجالت نکشید و ترس نداشته باشید.

وقتی هم که نوبت به خوردن پروتئین است، پروتئین وی انتخاب خوبی است. برای من، این میتواند شامل همراه داشتن وعده پروتئین بهصورت پودر یا بهصورت حل شده و آماده باشد. همواره مقداری پودر برای احتیاط همراهم دارم.
در ضمن نمیتوانم به اندازه کافی روی اهمیت به همراه داشتن آب تأکید کنم. من همواره آب کافی همراه دارم. در طول روز تا ۱۱ لیتر آب مینوشم. با افزایش مسائل امنیتی در فرودگاهها نمیتوان بطری آب همراه برد ولی وقتی از بازرسیها گذشتید و داخل فرودگاه شدید حتماً پیش از وارد شدن به هواپیما مقدار کافی آب خریداری کنید. بهخصوص مهم است که در طول پرواز آب زیادی مصرف کنید. چراکه با افزایش ارتفاع، بدن با سرعت بیشتری دچار کمآبی میشود.
میدانم که در ماههای آتی تا المپیا مسافرتهای هوائی زیادی در پیش خواهم داشت. ولی قول میدهم که تلاشم در حفظ و اجرای رژیمهای غذائیام ادامه خواهد داشت تا ماه سپتامبر که دوباره روی صحنه حاضر شوم و با بهترین بدنسازان دنیا رقابت کنم.




برچسب ها : توصیه های جی کاتلر , حفظ رژیم غذائی در طول سفر:رژیم غزائی:رژیم:غدا:وزن كم كردن:كم كردن وزن:وزن: ,


.:: صفحات سایت ::.

موضوعات

نظرسنجی