تبلیغات
بدنسازی و مكمل


امروز :

بزرگترین و بهترین وبسایت بدنسازی و مكمل

Set As Home Page Add to Favorites Major Contact Sitemap
Why does a?

بهترین ها

آمار بازدید

کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و كاربران گرامی من امیررضا امینی مدیر این وبسایت بدن سازی و مكمل هستم قصد من از زدن این وبسایت افزودن اطلاعات به شما عزیزان است راجب رشته ی پر طرفدار بدنسازی امیدوارم كه شما عزیزان رضایت كافی را راجب این وبسایت ببرید و دوستان لطفان نظراتتون راجب مطالب و وبسایت یادتون نره برای رتبه ی ما در گوگل اینم ایدی یاهو من است برای ارتباط با شما عزیزان ایدی:amamir1375@yahoo.com با تشكر مدیریت وبلاگ بدنسازی و مكمل دوستان اینم ادرس پیج فیسبوك ما:www.Fb.com/Amirreza.Amini.712
ایجاد کننده وبلاگ : امیررضا امینی

آخرین مطالب

:: راه اندازی سایت جدید....coming soon - ( شنبه 9 اسفند 1393 )
:: دانلود اهنگ چرا تنهام از سعید گناهکار و میلاد لورد - ( دوشنبه 27 بهمن 1393 )
:: نتایج رقابت های مستر المپیا ۲۰۱۴ در دسته سنگین وزن ( آزاد ) و ۲۱۲ پوند - ( جمعه 4 مهر 1393 )
:: افزایش قدرت در تمرینات با استفاده از « چغندر » - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: عوارض سفیده تخم مرغ ! - ( سه شنبه 27 اسفند 1392 )
:: مکمل های بدنسازی - ( یکشنبه 25 اسفند 1392 )
:: مونستر مس سیتواسپرت - ( پنجشنبه 22 اسفند 1392 )
:: برنامه ی تمرینی بدنسازی و زیبایی اندام برای بانوان - ( پنجشنبه 14 آذر 1392 )
:: گفتگوی هفته نامه البرز با سید محمود لاله گون نایب قهرمان آسیا WBPF - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: پروتئین وی ماسل آرمی - ( پنجشنبه 30 آبان 1392 )
:: گینر افزایش وزن فریک ان هیوژ ام وی پی - ( شنبه 16 شهریور 1392 )
:: هایپر اف ایکس BSN - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: پمپ پاور پیک اینر آرمور - ( پنجشنبه 14 شهریور 1392 )
:: حظور جی کاتلر در مستر المپیای 2013 - ( چهارشنبه 13 شهریور 1392 )
:: کراتین مونوهیدرات ماسل تک creatine muscletech - ( شنبه 2 شهریور 1392 )
امیررضا امینی
سه شنبه 17 بهمن 1391 - 09:06 ب.ظ

تلاش های شما برای برای رسیدن به تناسب در بدنسازی ممکن است نتیجه معکوس بدهد اگر به چند نکته توجه نکنید.

1postures to avoid when excecising کارهایی که نباید در ورزش بدن سازی انجام دهیم

غالبا مردم نمی دانند که ورزش کردن تنها با حفظ حالت درست باید صورت بگیرد.تمرینات با حالت اشتباه حتی ممکن است منجر به مصدومیت های جدی بشود.برای آشنایی با حرکاتی که اشتباه هستند خواندن متن را ادامه بدهید.


۱- پرس :

در هنگام انجام حرکت پرس بر روی نیمکت یا پرس (به سبک نظامی)،این مهم است که در هنگام اجرای ان حرکت کمر شما خم نشود چون ممکن است منجر به رگ به رگ شدن رگ های شما بشود.پاهای شما به صورت صاف برو روی زمین باشد و باسن شما باید محکم به نیمکت (یا خرک ) چسبیده باشد اما قسمت پاینی کمر کمی ازاد باشد برای اجرای حرکت.

۲- اسکوات :

این خیلی مهم است که تعادل بدنتان را به خصوص در هنگام اسکوات زدن با وزنه های سنگین حفظ کنید.وزن را به طور مساوی میان دو پا تقسیم کنید و همواره سرتان را به جلو و مستقیم نگه دارید.از قفل کردن زانوها و خم کردن کمر جدا خودداری کنید.
۳- دمبل :

با وجود این که دمبل (نشر از جلو  و ….) یکی از ساده ترین حرکات است اما میتواند اشتباه اجرا شود.هیچگاه دمبل هایی با وزن نابرابر بلند نکنید.هیچگاه دست ها را بیشتر از عرض شانه باز نکنید.وقتی که در حال دمبل زدن هستید مستقیم به ایستید.

۴- دراز نشست :

بسیاری از مردم عادت دارند که هنگام دراز نشست رفتن دست هایشان را پشت گردنشان قرار دهند.با این که حالت مهم نیست اما چون فشار توسط دست ها به گردن وارد می شود گردن درد میگیرد.

۵- حرکات کششی :

با وجود انجام دادن حرکت های مختلف مردم چندان ماهیچه هایشان را کش نمی دهند.از این حرکت (نیمه کاره انجام دادن حرکات کششی ) زیرا مفصل های شما قابلیت جا به جایی چندانی ندارد و  با جا به جایی ماهیچه ها تغییر وضعیت چندانی صورت نمی گیرد و ماهیچه های شما به راحتی ممکن است فشار خارق العاده ای را تحمل کن و اسیب ببیند.

هر حرکت کششی را تنها با انجام کامل حرکت انجام دهید.

۶- دمبل از سرشانه :

این حرکت حرکت مناسبی برای افزودن استقامت به سرشانه ها،کمر و بازوست.همیشه دست های خود را بعد از انجام حرکت در حالت ازاد نگه دارید  و نگذارید که بدنتان از حالت طبیعی خارج شود.کشش را حفظ کرده و حالت صاف بدنتان را حفظ کنید.
۷- وزنه های مرگ(برداشتن هالتر به همراه وزنه از زمین و اوردن تا بالای سر)

شما غرق در درد خواهید شد اگر هنگام انجام این حرکت کمرتان را خم کنید.بسیار مهم است که زانو و کمرتان را در حین اجرای این حرکت صاف نگهدارید.

۸- آهسته و پیوسته!

هنگام انجام تمرینات برای تعادل وزن دقت کنید که شدید کار نکنید چون اسیب رسان  خواهد بود.همیشه ارام و مرتب کار کنید.با این روش استقامت بدن شما افزایش خواهد یافت و از مصدومیت های اساسی نیز مصون خواهید ماند.

تمرینات وقتی معنا دارند که به بدن شما استقامت و تناسب ببخشند اما انجام اشتباه ان ها برای شما درد و مصدومیت را به ارمغان خواهد اورد.همیشه به یاد داشته باشید که:

درست انجام دادن بهتر از انجام دادن است .

منبع : فارس پاتوق





برچسب ها : بدنسازی بانوان , بدنسازی بدون مکمل , بدنسازی در خانه , بدنسازی در منزل , بدنسازی زنان , کارهایی که در ورزش بدنسازی نباید انجام دهیم: , دمبل:وزنه:هالتر: ,


.:: صفحات سایت ::.

موضوعات

نظرسنجی